رضا نقی زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در فراخوان اولیه زمان ثبت نام در این جشنواره 17 تیرماه بود که با توجه به استقبال خوب تعاونی ها، این زمان سه روز دیگر تمدید شده است.
وی اضافه کرد: در حدود سه هفته زمان ثبت نام در جشنواره تعاونی های برتر آذربایجان غربی، 210 تعاونی استانی ثبت نام کرده است.
وی بیان کرد: این تعداد حدود 40 درصد بیشتر از تعداد تعاونی هایی است که در دوره دوازدهم این جشنواره ها ثبت نام کرده بود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی ادامه داد: شناسایی و معرفی نخبه های بخش تعاون، ترویج روحیه تعاونی و همیاری در بخش‌های مختلف اقتصادی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می رود.
وی بیان کرد: علاقه مندان و تعاونی هایی که قصد شرکت در این جشنواره را دارند، می توانند به نشانی اینترنتی www.taavonibartar.ir مراجعه و ثبت نام کنند.
نقی زاده ادامه داد: حضور در جشنواره های علمی، حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی، دریافت لوح و نشان از مقامات استانی و کشوری، دریافت گواهی های استاندارد کشوری و بین المللی و گواهی ثبت اختراع از جمله موارد برتری تعاونی ها محسوب می شود.
به گزارش ایرنا، این جشنواره تابستان امسال در مرحله استانی برگزار می شود و نفرات برتر در این مرحله به مرحله کشوری اعزام می شوند.
بیش از 2 هزار تعاونی در آذربایجان غربی فعال است.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.