رضا نقی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 522 میلیارد ریال از این میزان در اختیار افراد دارای طرح اشتغال پایدار روستایی و 278 میلیارد ریال در اختیار افراد دارای طرح اشتغال فراگیر قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: این تسهیلات برای اجرای 261 طرح از سوی بانک های عامل در آذربایجان غربی پرداخت شده که سهم اشتغال پایدار 211 طرح و سهم اشتغال فراگیر 50 طرح است.
وی بیان کرد: در حوزه اشتغال پایدار روستایی 850 طرح به تصویب کارگروه اشتغال استانی رسیده که حدود یک چهارم آنها تسهیلات خود را دریافت کرده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی ادامه داد: در بخش اشتغال فراگیر نیز 222 طرح مصوب شده و 22 درصد آنها تسهیلات دریافت کرده است.
نقی زاده گفت: با اجرای کامل طرح هایی که تسهیلات دریافت کرده است، می توان شاهد اشتغال یکهزار و 275 نفر شامل 850 نفر در اشتغال پایدار روستایی و 425 نفر در اشتغال فراگیر بود.
به گزارش ایرنا طرح های اشتغال فراگیر و پایدار روستایی از اواخر سال گذشته با تدبیر دولت تدبیر و امید آغاز شد و در مجموع بیش از 12 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای آنها در آذربایجان غربی در نظر گرفته شده است.
2093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.