میرعلی اکبر بنی هاشمی روز دوشنبه در آیین امضای تفاهم نامه بین اداره کل زندان ها و حوزه هنری آذربایجان غربی افزود: اجرای منظم کلاس های هنری در کنار برگزاری دیگر کلاس ها می تواند نتیجه بهتری برای کاهش مشکلات زندانیان به ویژه پس از خروج از زندان داشته باشد.
وی اضافه کرد: هر عملی در لفافه هنر نتیجه بخش است و می تواند زمینه بهبود اخلاقی، هنری و روحیه زندانیان را فراهم کند.
وی بیان کرد: گسترش فعالیت های فرهنگی در زندان های آذربایجان غربی از جمله اهداف اصلی اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی تربیتی به شمار می رود که در این راستا از همکاری همه دستگاه های دولتی و تشکل های مردمی بیشترین بهره را می بریم.
مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی تربیتی آذربایجان غربی با تاکید بر بهبود وضعیت روحی خانواده زندانیان ادامه داد: امیدواریم با همراهی حوزه هنری، کلاس های هنری ویژه ای نیز برای این خانواده ها برگزار کنیم تا روحیه آنان به ویژه جوانان و نوجوانان بهبود یابد.
رییس حوزه هنری آذربایجان غربی نیز با قدردانی از نگاه ویژه مدیرکل زندان های آذربایجان غربی به مقوله هنر گفت: طی جلساتی که با کارشناسان 2 طرف انجام شد، برنامه ریزی های ویژه ای برای برگزاری کلاس هایی برای جامعه هدف از جمله زندانیان، خانواده های آنان، سربازان و گروه های مختلف سنی انجام شد.
احد هوشمند افزود: برای پیاده کردن این اهداف در نظر داریم برنامه ها را در سه قالب اجرایی، تولیدی و آموزشی پیاده کنیم که در این راه از کمک کارشناسان هنری و روان شناسان هر دو مجموعه کمک خواهیم گرفت.
در این جلسه مقرر شد سازوکارهای اجرایی این کلاس ها با حضور کارشناسان 2 مجموعه مورد بررسی دقیق قرار گیرد.
به گزارش ایرنا، اجرای اقدامات آموزشی، آگاهسازی و تربیتی در زندان ها در سال های اخیر مورد توجه جدی مدیریت این بخش قرار گرفته و سالانه صدها هزار نفر ساعت آموزش در این بخش انجام می شود.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.