علی مرادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات شطرنج قهرمانی استان با حضور 67 ورزشکار از شهرستان های سراسر استان طی روزهای یکم تا هشتم تیر ماه جاری در سالن شطرنج ورزشگاه 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد و شرکت کنندگان در 9 دور به روش سوییسی به مصاف هم رفتند.
مرادی گفت: پس از ترازوی عدل که با کسب هشت امتیاز به مقام نخست رسید، جواد وفا از خوی با کسب هفت امتیاز دوم شد و رامین احمدی با هفت امتیاز و پوئن شکنی از چایپاره در جایگاه سوم ایستاد.
وی ادامه داد: مهدی اصغری از چایپاره و منصور شایگان از ارومیه هر کدام با 6/5 امتیاز به ترتیب حایز رتبه های چهارم و پنجم شدند.
مرادی گفت: در بخش ریتینگ داران زیر 1800 مهران حسین زاده و در بخش ریتینگ داران زیر 1600 هادی غلامی به مقام برتر دست یافتند و در بخش زیر 20 سال آریا یوسفی، زیر 16 سال آرمین ظرافت شعار و 12 سال پرهام حاجی آقا همگی از ارومیه به مقام برتر رسیدند.
وی افزود: پریسا رسولی نفر برتر بانوان و ستایش حسین زاده نفر برتر دختران زیر 12 سال معرفی شدند.
مرادی با اشاره به اینکه مسابقات قهرمانی شطرنج کشور آبان ماه به میزبانی همدان برگزار می شود، گفت: مسابقات قهرمانی بانوان آذربایجان غربی نیز از 13 تا 15 تیر ماه جاری در همین سالن برگزار می شود.
به گزارش ایرنا نتایج مسابقات قهرمانی آذربایجان غربی برای ارتقا رنگینگ بین المللی نفرات شرکت کننده به فدراسیون جهانی ارسال می شود.
در حال حاضر 500 شطرنج باز آذربایجان غربی دارای رنگینگ بین المللی از سوی فدراسیون جهانی هستند.
هم اکنون 100 مربی و 100 داور کارت دار درجه یک، 2 و سه ملی در آذربایجان غربی وجود دارد.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.