شهرام احمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محسن شادی و رضا قهرمانی از آذربایجان غربی نیز چند روز دیگر و پس از بازگشت از مسابقات جام آسیا و قهرمانی جوانان آسیا که در کره جنوبی در حال برگزاری است، به این اردو می پیوندند.
وی بیان کرد: عاقل حبیبیان از آذربایجان غربی، خشایار عباسی، سیاوش سعیدی و امیر آقازاده از تهران، سیدمسعود محمدی، سیدمجتبی شجاعی و بهمن نصیری از زنجان و امیرحسین محمودپور از گیلان در این اردو حضور دارند.
وی با اشاره به اینکه پس از این اردو و تا آغاز بازی های آسیایی 2018 جاکارتا یک دوره اردوی تدارکاتی دیگر در کشور چین برگزار می شود، بیان کرد: این اردو متصل به اعزام است و به طور یقین تاثیر زیادی در آمادگی هر چه بیشتر ملی پوشان در جاکارتا خواهد داشت.
وی بیان کرد: ملی پوشان از سه ماه قبل تمرین های بسیار منظم و هدفمندی را در سد شهرچایی ارومیه داشتند و با گزینش کادر فنی سه بازیکن برای قهرمانی جوانان آسیا اعزام شده اند.
وی اضافه کرد: رضا قهرمانی و میلاد اللهوردیان از نقده و شیرزاد قادری نفرات اعزامی به این مسابقات هستند که از 6 تا 10 تیر ماه جاری با حریفان آسیایی رقابت می کنند و امید زیادی برای کسب مدال طلا دارند.
وی با اشاره به حضور محسن شادی در جام کاپ آسیایی کره جنوبی که همزمان با مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در حال برگزاری است، گفت: دوری سه ساله شادی از میادین ورزشی موجب شد تا این ورزشکار ملی پوش برای کسب آمادگی هرچه بیشتر برای بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، در این جام آسیایی حاضر شود.
وی کشورهای چین، کره جنوبی، هنگ کنگ، ژاپن، هند و ازبکستان را از رقیبان اصلی ایران در رده سنی جوانان عنوان کرد.
وی از برگزاری اردوی 20 روزه تیم رویینگ بزرگسالان طی مرداد سال جاری در کشور چین خبر داد و افزود: در این خصوص قول مساعد فدراسیون به کادر فنی اعلام شده است و پس از بازگشت از کره جنوبی عازم کشور چین می شوند تا تمرین های خود را قبل از اعزام به جاکارتا با جدیت بیشتری ادامه دهند.
شهرام احمدی به عنوان سرپرست، قاسم بختیاری به عنوان مدیر اجرایی و میلاد اسماعیلی به عنوان روانشناس تیم ملی را در این اردو همراهی می کنند.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی یکی از قطب های مهم قایقرانی کشور به شمار می رود و حضور 10 ملی پوش به نام های محسن شادی، عاقل حبیبیان، احمد احمدی، افشار حیدری، اتابک پیشیار، یاسر جوهری، وحید جوهری، فرزاد کربلایی قلی زاده، فرهاد کربلایی قلی زاده و سیدحسن موسوی و 2 مربی برجسته به نام های طاهر کبوتری و سیمین خیاطی گواه این ادعاست.
محسن شادی از نقده (آذربایجان غربی) اولین رویینگ سوار ایرانی بوده که موفق به کسب مدال در یک رقابت جهانی و نیز مدال طلا در بازی‌های آسیایی شده‌ است؛ وی 2 طلا و یک نقره جهان، 2 طلا و یک نقره قهرمانی آسیا، 2 طلای بازی های آسیایی و 2 بار حضور در المپیک پکن و لندن را در کارنامه خود دارد.
7156 /3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.