به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در پیامی که روز چهارشنبه صادر کرده، آورده است: ابراز لطف بی دریغ مردم در مراسم تشییع نشان از قدرشناسی مردم از مجاهدت های این بزرگمرد آذربایجان در راه ولایت فقیه و آرمان های انقلاب اسلامی بود.
وی ادامه داده است: اکنون پس از برگزاری تشییعی ماندگار از مردم انقلابی استان و به ویژه خانواده معظم شهدا و سلسله جلیله روحانیت و تمامی دوستداران ایشان دعوت می شود تا به پاس مجاهدت ها و خدمات بی شائبه چندین ساله ایشان در مراسم چهلمین روز ارتحالش شرکت کنید و برگ زرین دیگری از قدرشناسی مردم استان را رقم بزنید.
به گزارش ایرنا مراسم بزرگداشت چهلمین روز ارتحال حجت الاسلام والمسلمین حسنی، نماینده سابق ولی فقیه در آذربایجان غربی فردا/پنجشنبه/ هفتم تیر از ساعت 18 الی 20 در مصلی امام خمینی ( ره) شهر ارومیه برگزار می شود.
در اطلاعیه صادر شده از سوی ستاد برگزاری مراسم ارتحال حجت الاسلام والمسلمین حسنی آمده است، ساعت 11 صبح همان روز برای قرائت فاتحه بر سر مزار آن مرحوم مراسمی منعقد خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین حسنی در سال 1306 شمسی در بزرگ آباد ارومیه متولد شد و پس از عمری مبارزه و تلاش در سن 91 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.
3072/8135
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.