رامین امیدباراندوزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امیرحسین توخته، محمدرضا حضرت پور، امیرمحمد فلاحت خواه، مرتضی شریفی و مهدی جعفروند بازیکنانی هستند که برای حضور در این اردو دعوت شدند.
وی بیان کرد: امیرحسین توخته، محمدرضا حضرت پور و مرتضی شریفی سه بازیکن ملی پوش ارومیه ای هستند که با حضور در رقابت های لیگ ملت های والیبال حضور داشتند و با کوله باری از بهترین تجربه ها وارد اردوی تیم ملی جوانان شدند.
باراندوزی ادامه داد: اردوهای انتخابی و تمرینی تیم ملی جوانان از اسفند سال گذشته با دعوت و تست گیری از 250 ورزشکار آغاز شد و پس از برگزاری سه مرحله در نهایت 19 بازیکن در لیست تیم ملی قرار گرفتند.
وی گفت: اردوهای انتخابی و تمرینی تیم ملی جوانان از اسفند سال گذشته با دعوت و تست گیری از 250 ورزشکار آغاز شد و پس از برگزاری چندین مرحله در نهایت 18 بازیکن در لیست تیم ملی قرار گرفتند.
به گزارش ایرنا تیم ملی ایران زمان زیادی تا آغاز مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ندارد و برای آمادگی هرچه بیشتر علاوه بر اردوهای داخلی، سه اردوی تدارکاتی در کشورهای اسلوونی، استونی و بلغارستان را نیز داشته است.
نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا 30 تیر تا 6 مرداد امسال به میزبانی منامه بحرین برگزار می‌شود.
اکبرمحمدی به عنوان سرپرست، بهروز عطایی به عنوان سرمربی، وحید صادقی، مسعود آرمات و علیرضا طلوع کیان به عنوان مربی، مهدی احمدی به عنوان فیزیوتراپ، حسین خوریانی و امین علی اکبری به عنوان آنالیزور، محمود محمدی به عنوان ماساژور و بهمن سلطانی به عنوان مشاور فنی، کادر فنی تیم ملی والیبال جوانان در این اردو هستند.
این جوانان پیش از این عضو تیم ملی نوجوانان بودند و سال گذشته به همراه این تیم مقام چهارم آسیا و قهرمانی نوجوانان جهان را در سال گذشته کسب کردند.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.