مسعود یکانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برخی از مسابقات جام جهانی فوتبال بر اساس مصوبه شورای عالی اکران و نمایش فیلم سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سینما اکران می شود.
وی بیان کرد: بر این اساس با کسب مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد استان و با نظارت اداره اماکن، دیدار تیم ملی ایران و اسپانیا روز چهارشنبه گذشته در میان استقبال پرشور مردم و به ویژه جوانان اکران شد.
یکانی با اشاره به اینکه در صورت صعود تیم ملی فوتبال ایران به دور بعدی مسابقات جام جهانی 2018 روسیه، آن دیدارها نیز به اکران عمومی گذاشته خواهد شد، گفت: سه بازی از مرحله نیمه نهایی و فینال نیز در سینما انقلاب ارومیه اکران عمومی می شود.
وی بیان کرد: چهارشنبه هفته گذشته در دیدار ایران و اسپانیا شاهد استقبال خوبی از سوی مردم بودیم به طوری که ظرفیت 400 نفری سینما انقلاب ارومیه مملو از جمعیت شد.
یکانی گفت: برای دیدار ایران و پرتغال از روز شنبه /دوم تیرماه/ عملیات بلیط فروشی به 2 روش ارائه در گیشه سینما انقلاب و اینترنتی آغاز شده است.
وی افزود: بهای بلیط برای هر نفر 150 هزار ریال بوده و بر اساس آخرین آمار استقبال مردم برای خرید و تهیه بلیط این مسابقه خوب است.
به گزارش ایرنا در بازی ایران و اسپانیا که در همین سینما اکران شد، کودکان به همراه پدر و مادر خود در حالی که لباس مخصوص تیم ملی ایران را بر تن داشتند، پرچم به دست و کلاه بر سر و با جنب و جوش های کودکانه خود شور و نشاط خاصی به جو سالن بخشیده بودند.
تیم ملی فوتبال ایران در 2 دیدار گذشته مقابل مراکش و اسپانیا با یک پیروزی و یک شکست و کسب سه امتیاز در رده سوم جدول گروه ب دارد.
سینماهای فرهنگ، ایران و انقلاب تنها سینماهای فعال آذربایجان غربی از 19 سینمای موجود در این استان به شمار می رود.
7156/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.