ابراهیم محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آموزش و پرورش هیچ گونه مخالفتی با برگزاری همایش ها ندارد ولی بررسی صلاحیت مدرسان دعوت شده و محتوای آموزشی ارائه شده جزو وظایف آموزش و پرورش است.
وی بیان کرد: فرایند صدور مجور نیز 10 تا 30 روز حداکثر به طول می انجامد که در آستانه کنکور تلاش می شود در اسرع وقت صادر شود.
وی اضافه کرد: اگر مدارس دولتی و غیر دولتی خواهان برگزاری این گونه همایش ها باشند، باید از طریق مبادی مربوط جهت دریافت مجوز اقدام کنند.
وی ادامه داد: تنها مراکزی که می تواند درخواست برگزاری همایش در این زمینه داشته باشند، مدارس هستند و تنها مرجع صدور مجوز برای همایش های دانش آموزی آموزش و پرروش است.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی بیان کرد: اولیا به علت بی اطلاعی از کمّ و کیف برگزاری این همایش ها ناخودآگاه اقدام به خرید این خدمات می کنند که از یک منظر مطلوب بوده و از منظر دیگر موجب سودجویی بیشتر برخی افراد می شود.
محمدی گفت: مراکز آموزشی علمی و زبان خارجی بر اساس اساسنامه خودشان حق برگزاری همایش های دانش آموزی را ندارند.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی در آستانه برگزاری کنکور سراسری و انتخاب رشته کنکوری ها شاهد برگزاری بی شمار همایش های آموزشی کنکور است که برخی از این همایش ها بدون مجوز و با اخذ هزینه های گزاف از خانواده ها برگزار می شود.
7125/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.