ابراهیم علی نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دیدار روسای شهرستانی با ائمه جمعه و دیدار رییس کل دادگستری با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، برگزاری آیین غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران و انجام ملاقات مردمی با حضور مدیران حوزه قضایی استان از جمله این برنامه ها به شمار می رود.
وی اضافه کرد: همچنین همزمان با هفته قوه قضاییه همایش علما و اساتید، همایش استانی بزرگداشت هفته قوه قضاییه، مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر و برگزاری نمایشگاه در میعادگاه های نماز جمعه استان برگزار می شود.
وی اظهار کرد: کارهای قوه قضاییه برای تامین امنیت اجتماعی و مردمی است و امنیت همراه با قوه قضاییه در جامعه معنا پیدا می کند.
معاون فرهنگی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: رسانه ها همراهان همیشگی و یاور قوه قضاییه هستند و تعامل و ارتباط بیشتر با فعالان این قشر از دیگر اهداف و برنامه های ما در این هفته است.
به گزارش ایرنا، برنامه های ویژه هفته قوه قضاییه همه ساله از اول تا هفتم تیرماه در کشور برگزار می شود.
هفتم تیرماه سالروز شهادت شهید دکتر آیت الله سیدمحمد بهشتی است.
شهید بهشتی نخستین رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران در روز هفتم تیرماه سال 1360 به همراه 72 نفر از اعضای حزب جمهوری اسلامی به دست منافقان کوردل به شهادت رسید.
8135/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.