به گزارش ایرنا ماموستا یحیی اسماعیلی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: کسانی که فرصت خدمت رسانی به مردم را دارند، به پروردگار نزدیک تر هستند و مسوولان باید قدر این فرصت را بدانند و در راه رفع مشکلات مردم تلاش بیش از پیش داشته باشند.
وی با اشاره به رهنمود های بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، گفت: تفکرات و اندیشه های امام خمینی(ره) موجب شد تا مردم حتی در زمان جنگ نیز زیر فشار اقتصادی هم خم به ابرو نیاورند.
وی همچنین با اشاره به اینکه فاصله گرفتن از قرآن عامل شکست مسلمانان است، بیان کرد: قرآن، قانون اساسی مسلمانان، پایه و اساس رستگاری انسان است و دوری از دستورات آن مانند یک آفت گریبان گیر امت اسلامی است.
ماموستا اسماعیلی ادامه داد: عمل به قرآن ما را در مقابل تهدیدها و توطئه های دشمن محفوظ می کند.
امام جمعه موقت مهاباد اضافه کرد: استکبار جهانی در طول تاریخ به فکر نابودی و از بین بردن اسلام در میان مردم مسلمان بوده و نقش علما و امام جمعه ها برای آگاه سازی مردم بسیار تعیین کننده است.
ماموستا اسماعیلی همچنین با اشاره به نفوذ فرهنگی بیگانگان گفت: قرآن کریم به ما هشدار داده است که هرگز نباید از تفکرات دشمنان تقلید کنیم و براساس وظایف دینی عمل کنیم.
وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن تابستان و با بیان اینکه کمبود آب در کشور یک تهدید اساسی است، یادآور شد: میانه رویی از سفارش های قرآن کریم است و مسلمانان به خصوص در مصرف آب باید صرفه جویی کنند و قدر این نعمت الهی را بدانند.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
3072/3093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.