مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: دبیرخانه جشنواره کتابخوانی رضوی از میان آثار منتشر شده طی سه سال گذشته، هفت عنوان کتاب با موضوع سیره امام رضا (ع) را به عنوان منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی معرفی کرده است.
علی فیروز افزود: کتاب‌های مهمان خراسان اثر سعید بیابانکی، مژده گل نوشته محمود پوروهاب برای رده سنی کودک، مسافر هشتم با موضوع امام رضا (ع) و کاش تو را می‌دیدم با موضوع حضرت معصومه (س) نوشته مژگان شیخی برای رده سنی نوجوان به عنوان منابع این جشنواره معرفی شده است.
وی ادامه داد: کتاب‌های ماه هشتم اثر مهدی غلامعلی و 'مهر ولایت در آسمان ایران' اثر آیت‌الله کریمی جهرمی با موضوع امام رضا (ع) و کتاب 'به سپیدی یک رویا' اثر فاطمه سلیمانی با موضوع حضرت معصومه(س) منابع بخش جوان و بزرگسال این جشنواره است.
مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی بیان کرد: این جشنواره همچنین به منظور ترویج سبک زندگی رضوی، بخشی با عنوان 'مسابقه کتابخوانی خانواده رضوی' با حضور تمام اعضای خانواده برگزار می‌کند که بر این اساس شرکت برای تمامی علاقه‌مندان در تمامی گروه‌های سنی ممکن است.
فیروز افزود: بیش از پنج هزار نفر از آذربایجان غربی در جشنواره کتابخوانی رضوی سال گذشته شرکت کرده و یک نفر برگزیده کشوری متعلق به این استان بود.
به گزارش ایرنا، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی می‌توانند به کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی مراجعه و برای دریافت پرسشنامه و فایل پی دی اف منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی را از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور www.iranpl.ir بازدید کنند.
شرکت‌کنندگان می‌توانند پاسخنامه‌های خود را تا 31 تیرماه سال 1397 به یکی از کتابخانه‌های عمومی آذربایجان غربی تحویل دهند.
داوری آثار هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از 15 مرداد سال جاری آغاز و اختتامیه این جشنواره نیز در ایام دهه ولایت /دهه اول شهریور/ با حضور افراد و خانواده‌های برگزیده در سطح ملی برگزار می شود.
7129/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.