رامین امید باراندوزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات والیبال جام رمضان ارومیه با عنوان بزرگداشت بازیکنان پیشکسوت 'ابراهیم وطن پرست' و 'ابراهیم قادر' از 29 اردیبهشت ماه با حضور 16 تیم در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست آغاز شده و به روزهای پایانی خود نزدیک شده است.
وی بیان کرد: در دیدارهای دوشنبه شب گذشته که با انجام 2 دیدار از مرحله نیمه نهایی برگزار شد، تیم گلفام ترقی در 2 ست پیاپی هیات والیبال را از پیش رو برداشت و پیشخوان خلیلی با نتیجه 2 بر یک از سد بدنسازی پایتخت گذشت.
باراندوزی افزود: به این ترتیب دیدار رده بندی این مسابقات سه شنبه شب /22 خرداد/ از ساعت 22 بین تیم های هیات والیبال و بدنسازی پایتخت برگزار می شود و در آخرین روز این مسابقات نیز دیدار فینال /چهارشنبه شب 23 خرداد/ برای تعیین تیم های اول و دوم به انجام می رسد.
وی با اشاره به اینکه امسال در مراحل مقدماتی، حذفی و نیمه نهایی 30 دیدار به انجام رسیده است، اضافه کرد: تیم های اول تا سوم این رقابت ها از سوی مسوولان هیات والیبال آذربایجان غربی جوایز نقدی دریافت می کنند.
به گزارش ایرنا، سال گذشته در مسابقات والیبال جام رمضان گرامیداشت زنده یاد حمید فارسی، تیم راهداری قهرمان شد و تیم های آذرباتری و کیا اسپورت به ترتیب مقام دوم و سوم این مسابقات را کسب کردند.
شهر ارومیه به عنوان قطب والیبال ایران با 60 سال سابقه در این رشته، ملی پوشان زیادی تقدیم تیم های ملی کرده است و یدالله کارگرپیشه، ساسان خداپرست، میرسعید معروف و مرتضی شریفی چهار کاپیتان ارومیه ای تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران از دهه های 1340 تا 1390 هستند.
امسال نیز نام 6 بازیکن آذربایجان غربی شامل سعید معروف، امیر حسین توخته، میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی، میثم صالحی و محمدرضا حضرت‌ پور جهت حضور در لیگ ملت های 2018 والیبال مردان در جمع ملی پوشان به چشم می خورد.
6009/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.