حسین عیسی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پرونده مسابقات فوتسال جام رمضان که در 2 بخش دسته های آزاد و کارمندان از چهارم خرداد ماه جاری با حضور 24 تیم در سالن 2 هزار نفری خانه جوان ارومیه آغاز شده بود شب گذشته با برگزاری دیدارهای فینال و رده بندی بسته شد.
وی بیان کرد: در دیدار رده بندی تیم اروم شاپرک با نتیجه چهار بر 2 تیم دیپلمات را شکست داد و بر سکوی سوم ایستاد.
وی ادامه داد: در دیدار فینال که بین تیم های پاس و اروم آلیاژ برگزار شد، تلاش 2 تیم پس از 40 دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و کار به ضربه های پنالتی کشید.
عیسی زاده با اشاره به اینکه استقبال پرشور تماشاگران حاضر در سالن 2 هزار نفری خانه جوان ارومیه برای تماشای دیدارهای رده بندی و فینال شور و نشاط خاصی به این مسابقات بخشیده بود، گفت: هیجان زیادی در زمان به ثمر رسیدن ضربات پنالتی بر سالن حاکم بود که در نهایت تیم پاس با نتیجه 6 بر 5 مقابل اروم آلیاژ به برتری رسید و بر سکوی قهرمانی جای گرفت.
وی افزود: در بخش کارمندان نیز تیم های شهرداری، دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان آذربایجان به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
وی بیان کرد: امسال در مجموع مسابقات دسته های آزاد و کارمندان در مراحل مقدماتی، حذفی، نیمه نهایی و نهایی 48 بازی به انجام رسیده است.
به گزارش ایرنا بر اساس اعلام هیات فوتبال آذربایجان غربی تیم های اول تا سوم به ترتیب 25، 20 و 15 میلیون ریال جایزه نقدی، کاپ و احکام ورزشی دریافت کردند.
6009/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.