محمود اشتری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این هیات نیازمند حمایت های مادی و معنوی برخی دستگاه های دولتی است تا مددجویان ورزشکار خود را تحت پوشش قرار داده و مسوولان هیات نیز خدمات مطلوب تری ارائه دهند.
وی با بیان اینکه پنج ملی پوش استان در ترکیب تیم های ملی والیبال و کشتی حضور دارد، بیان کرد: باید برای استمرار این موفقیت و پشتوانه سازی برای آینده، برنامه ریزی های میان مدت و بلند مدتی در امر استعدادیابی و توجه به رده های سنی پایه طراحی شود.
وی افزود: شناسایی ورزشکاران نونهال و نوجوان و فراهم کردن زمینه های آموزشی و تربیتی آنها نیازمند اعتبارات خاصی بوده و تامین آن از عهده هیات خارج است و نیاز به همکاری و مشارکت همه جانبه دستگاه های حمایتی احساس می شود.
وی گفت: حمایت استانداری و همکاری اداره کل بهزیستی، شهرداری و همچنین آموزش و پرورش می تواند هیات ناشنوایان استان را در راستای اجرای برنامه های مدون تقویم سالیانه یاری کند.
وی میزبانی مسابقات والیبال ناشنوایان کشور در شهریور ماه امسال را از برنامه های مهم هیات عنوان کرد و گفت: حضور چهار ملی پوش به نام های امیر افخمی سرای، آرام داداش خانی، راموز مجرد و جعفرعلیزاده به سایر والیبالیست های ناشنوای استان انگیزه بالایی یبخشیده است تا با حضور مستمر در تمرینات با روحیه بهتری برای شرکت در این مسابقات آماده شوند.
اشتری گفت: پخش نشدن مسابقات ناشنوایان در رسانه ملی و نبود تماشاگر در سالن به بی رغبتی حامیان مالی خصوصی برای اسپانسری از تیم های ناشنوایان منجر شده است و این امر هیات را با کمبود اعتبار مواجه می کند.
اشتری اعزام علی شکیبازاده کشتی گیر وزن 92 کیلوگرم ارومیه ای به مسابقات قهرمانی جهان در روسیه را یکی از افتخارات هیات ناشنوایان استان دانست و گفت: بنا به اعلام سرمربی تیم ملی آزاد ایران شکیبازاده شانس زیادی برای کسب مدال در مسابقات جهانی روسیه دارد.
به گزارش ایرنا رشته های کشتی و والیبال ناشنوایان از جمله رشته هایی به شمار می رود که همواره ورزشکارانی از آذربایجان غربی را در ترکیب تیم های ملی برای شرکت در رقابت های بین المللی و جهانی به خود دیده است.
7156/7129/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.