مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: بزرگترین دغدغه زنان روستایی بازاریابی و فروش محصولات تولیدی است.

 به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی شهلا تاجفر در جلسه هماهنگی ایجاد بازار روز که در محل استانداری برگزار شد افزود: با توجه به اینکه هدف بازار های روز ایجاد زمینه برای فروش محصولات تولیدی است بزرگترین دغدغه زنان روستایی و عشایری استان بازاریابی و فروش محصولات تولیدی است.

تاجفر با تاکید بر اینکه هدف دولت توانمند سازی دختران تحصیل کرده و زنان سرپرست خانوار و توجه به بحث کار آفرینی این افراد بوده است تصریح کرد: دولت در 4 سال گذشته در بحث اشتغال و کارآفرینی بانوان روستایی تسهیلات زیادی همچون وام های کم بهره و ایجاد بازار های روز را ارائه داده است.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در سال 96 برای عرضه بهترمحصولات تولیدی بانوان استان به بازاریابی اینترنتی توجه شده خاطر نشان کرد: بر این اساس از سال 96 تاکنون در سطح استان 5 سایت بازاریابی اینترنتی عرضه محصولات تولیدی دختران تحصیل کرده و زنان سرپرست خانوار در استان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در کنار بازاریابی های اینترنتی در سال 97 تصمیم به برپایی و ایجاد بازار روز دائمی در محل کانون فرهنگی اجتماعی بانوان استان در جهت تحقق شعار سال و کمک به اشتغال بانوان روستایی و عشایری گرفته شده است.

 تاجفر در خصوص هدف ایجاد بازار روز خاطرنشان کرد: هدف از ایجاد این بازار عرضه محصولات تولیدی دامی و لبنیاتی و صنایع دستی به صورت مستقیم، رونق اقتصاد مقاومتی، حمایت از زنان روستایی و عشایری و استفاده شهروندان از محصولات ارگانیک است.

تاجفر افزود: آذربایجان غربی استانی مرزی بوده و ایجاد بازار روز باعث جذب توریست و ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و عشایری خواهدشد و به همین علت در پاییز سال جاری بزرگترین جشنواره بومی محلی تولیدات محصولات زنان روستایی و عشایری در سیلوانا برگزار می شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.