رئیس کمیته امداد ماکو از توزیع ۱۰۰۰ بسته غذایی خشک در بین نیازمندان ماکو خبر داد.
محمد محمدنژاد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی  از توزیع ۴۰۰ بسته غذایی به صورت خشک در بین نیازمندان در بیست روز ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: حدود ۶۰۰ بسته غذایی از سوی کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماکو در ماه میهمانی خداوند در بین نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام توزیع شد.
وی ارزش ریالی هر بسته غذایی را یک میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در این طرح بسته های حمایتی در قالب سبد غذایی شامل اقلام برنج، رب گوجه فرنگی، ماکارونی و مواد پروتئینی تهیه می شود.
محمد نژاد در ادامه خاطر نشان کرد: پیش‌بینی کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماکو برای ده روز باقیمانده از ماه پرخیر و برکت رمضان، توزیع ۴۰۰ بسته کالا غذای خشک در بین نیازمندان است که بر این اساس به آمار توزیع ۱۰۰۰ بسته غذایی دست خواهیم یافت.
رئیس کمیته امداد امام ماکو از رشد ۳۰ درصدی طرح اکرام ایتام در این شهرستان خبر داد.
وی با تاکید بر اینکه، سفره های افطاری به صورت غذای گرم به همت کمیته امداد شهرستان ماکو انجام می گیرد که در این بحث نیز شاهد رشد ۵۰ درصدی تا به امروز هستیم ادامه داد: توزیع ۱۵۰ بسته غذای گرم طی ۲۰ روز ماه رمضان در شهرستان ماکو انجام گرفت.
محمد نژاد همچنین از طرح حامی یابی برای ایتام شهرستان ماکو خبر داد و افزود: ۱۵۰ حامی برای ۳۰۰ یتیم شهرستان ماکو در ماه رمضان جذب خواهد شد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی رحمت الله علیه السلام در تشریح برنامه‌های آینده این نهاد مقدس در نظام ایران گفت: ۳۱ مسجد در سطح شهرستان ماکو مسئول جمع آوری زکات و فطریه هستند.
وی ادامه داد: طی جلسات صورت گرفته، ستادهای زکات روستایی در روستاها فعال شدند که ۷۰ روستای شهرستان ماکو مسئول جمع آوری زکات روستاییان هستند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.