مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از اختصاص 225 میلیارد ریال تسهیلات  برای توسعه طرحهای بوم گردی ، صنایع دستی و گردشگری استان خبر داد .

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی جلیل جباری گفت: با هدف ایجاد اشتغال پایدار و رفع بیکاری در مناطق روستایی ، عشایری و مرزی در کارگروه اشتغال استان مبلغ 225 میلیارد ریال برای اجرای طرحهای بوم گردی ، صنایع دستی و گردشگری تصویب شد که با اجرای این طرحها برای بیش از 230 نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد شد..

جباری افزود: تاکنون بیش از 1200 طرح در سامانه اختصاصی این موضوع ( کارا ) ثبت نام نموده اند که پس از بررسی های لازم در کمیته های فنی شهرستان و استان و هم چنین کارگروه اشتغال تمامی طرحهای ارائه شده به بانک های عامل معرفی شدند .

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی اضافه کرد: از محل منابع توسعه پایدار روستایی ، عشایری و مرزی تعداد مصوبه های کمیته فنی شهرستان 378 طرح با رقم درخواست تسهیلاتی 163 میلیارد ریال بود که با بررسی کارشناسان این اداره کل و کمیته فنی استان تعداد 71 طرح با رقم درخواست تسهیلاتی 120 میلیارد ریال مصوب شده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.