به گزارش ایرنا از روابط عمومی هیات والیبال آذربایجان غربی، هفته گذشته 'خوان سیچلو' سرمربی سابق تیم امید ایران و مربی تیم های ملی بزرگسالان نامه ای مبنی بر پایان همکاری با فدراسیون ایران ارسال و از سمت خود استعفا کرده بود که مورد پذیرش فدراسیون والیبال قرار گرفت.
بر این اساس جهانگیر سید عباسی به عنوان سرمربی و 'رضا تندروان' و 'محمد شعبان خمسه' به عنوان مربی هدایت این تیم را بر عهده خواهند داشت.
سیچلو که چندین سال به عنوان دستیار 'خولیو ولاسکو' و 'رائول لوزانو' در تیم ملی ایران فعالیت می‌ کرد و سال گذشته نیز سرمربیگری تیم امید را تجربه کرده بود، در حالی از سمت خود استعفا کرد که هنوز چند ماه از قرارداد 2 ساله اش با فدراسیون والیبال باقی مانده بود.
تیم ملی والیبال امیذ ایران قرار است در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا که از 28 مرداد آغاز می شود، شرکت کند.
به گزارش ایرنا، جهانگیر سیدعباسی دایی میر سعید معروف است و پیشتر هدایت تیم والیبال شهرداری ارومیه را در جریان رقابت های لیگ برتر ایران طی سال های 93 و 94 را بر عهده داشت.
کسب مقام نایب قهرمانی سال 1393 و سومی سال 1394 برای تیم شهرداری ارومیه حاصل تلاش این مربی در لیگ برتر والیبال ایران است.
علاوه بر سید عباسی 2 مربی ارومیه ای دیگر به نام های وحید صادقی و یاشار جوادی به ترتیب در ترکیب کادر فنی تیم های ملی جوانان و نوجوانان ایران حضور دارند.
پیشتر ناصر شهنازی یکی از مربیان موفق ارومیه ای، دستیار خولیو ولاسکو آرژانتینی بود.
شهنازی طی سال های 82 تا 95 نیز سرمربیگری تیم های نوجوانان، جوانان و تیم ملی 'ب' ایران را بر عهده داشته است.
یدالله کارگرپیشه کاپیتان و بازیکن ملی پوش، نخستین سرمربی ارومیه ای است که طی دهه 1350 هدایت تیم ملی ایران را بر عهده داشت.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.