میرعلی اکبر بنی هاشمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان کمک در مدت یک و نیم ساعت برگزاری این برنامه با کمک خیّران و برخی از بینندگان جمع آوری شد و در اختیار ستاد دیه استان قرار گرفت.
وی اضافه کرد: در این برنامه تلویزیونی با همکاری صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی، حدود 50 نفر از خیّران ارومیه ای حضور داشتند و به صورت نقدی کمک های خود را به حساب ستاد دیه واریز کردند.
وی بیان کرد: این میزان کمک مالی در یک برنامه تلویزیونی نشان دهنده جایگاه رسانه در دریافت کمک های مردمی و ایجاد زمینه برای همراهی عمومی در یک جریان اجتماعی خیرخواهانه است.
مدیرکل امور زندان ها و اقدامات تامینی تربیتی آذربایجان غربی ادامه داد: امسال 300 میلیارد ریال کمک مالی برای آزادی 492 زندانی جرائم غیرعمد در استان نیاز داریم که سعی می کنیم حداقل 20 میلیارد ریال را در ماه مبارک رمضان جمع آوری کنیم.
بنی هاشمی گفت: با توجه به جشن های گلریزان انجام شده و کمک های جمع آوری شده در این جشن ها، امیدواری ها برای تحقق این میزان بیشتر شده است.
به گزارش ایرنا، قرار است حدود 20 جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در ماه مبارک رمضان امسال در آذربایجان غربی برگزار شود.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.