به گزارش ایرنا مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد روز یکشنبه گفت: حجت الاسلام حسنی شخصیت بی نظیر و انقلابی بود که زندگی خود را در راه تبلیغ اسلام و حفظ ارزش های انقلاب اسلامی صرف کرد.
حجت الاسلام محمد جعفر طیب نژاد بیان کرد: داشتن بصیرت، زمان شناسی و غیرت دینی حجت السلام حسنی موجب شده بود ایشان همیشه مسلح و آماده رزم باشد.
وی با اشاره به تلاش های حجت الاسلام حسنی برای ایجاد امنیت در منطقه بیان کرد: ایشان در مسایل حکومتی نیز بسیار فداکار و از فعالان مبارزه با گروه های ضد انقلابی در زمان جنگ بود.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد ادامه داد: شجاعت ویژگی برجسته حجت السلام حسنی است به طوری که فرزند خود را برای مجازات به دست عدالت سپرد و در مورد موضوع انقلاب با هیچ کس تعارفی نداشت.
حجت الاسلام طیب نژاد با اشاره به پیام رهبر انقلاب درباره رحلت حجت الاسلام حسنی، گفت: طبق فرموده معظم له، مجاهدت های این شخصیت انقلابی و نستوه در دوران پیش و پس از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از خاطر مردم فراموش نمی شود.
به گزارش ایرنا مرحوم حجت الاسلام غلامرضا حسنی شامگاه دوشنبه، 31 اردیبهشت سال جاری در 91 سالگی دار فانی را وداع گفت.
وی نماینده پیشین ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه و قبل از آن نماینده مردم این شهر در اولین دوره مجلس شورای اسلامی بود.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جتوب آذربایجان غربی قرار دارد.
3093/7129/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.