به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه ارومیه افزود: مسوولان کشور باید به پشتوانه مردم و رهبری با قدرت و صلابت در مقابل یاوه گویان ایستادگی کنند.
وی بیان کرد: فرد مسلمان برای 2 بار از یک محل گزیده نمی شود و مسوولان ما هم نباید به همدستان استکبار اعتماد کنند زیرا این افراد راستی و صداقت نمی دانند.
وی ادامه داد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری برای ادامه این قرارداد با کشورهای اروپایی نیز باید تضمین های واقعی گرفته شود زیرا این کشورها هم قابل اعتماد نیستند.
وی با تاکید بر اینکه مشکل اصلی مردم اقتصادی است، گفت: دولت مردان باید صحنه را برای حضور مردم باز کنند زیرا با اتحاد مردم و مسوولان بسیاری از مشکلات جامعه حل می شود.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بیان کرد: اگر مسوولان و مردم با اتحاد به وظایف خود به درستی عمل کنند، در این صورت خداوند متعال پشتیبان این مردم و این نظام خواهد بود.
وی ادامه داد: ماه رمضان فرصتی برای تقویت عبودیت و بندگی خداوند متعال است و مسوولان ما باید از این فرصت نهایت بهره را ببرند و بدانند مسوولی که اهل نماز و عبادت نباشد، نمی تواند به درستی خدمت کند.
وی با اشاره به حضور پر شور مردم در آیین تشییع حجت الاسلام حسنی، گفت: این حضور نشان از اتحاد و یکپارچگی مردم بود و بنده به نوبه خود از این حضور پر شور تشکر و قدردانی می کنم.
به گزارش ایرنا نماز جمعه این هفته ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی و با حضور پرشور مردم در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد؛ در آیین نماز جمعه این هفته ارومیه علاوه بر فضای داخلی مصلی، محوطه روباز آن نیز با حضور نمازگزاران پر شده بود.
8135/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.