به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین حاج سید علی اکبر اجاق نژاد روز چهارشنبه در آیین تشییع پیکر حجت الاسلام غلامرضا حسنی که با حضور پرشور مردم در ارومیه برگزار شد، افزود: این شخصیت والامقام با ندای وحدت و یکپارچگی در مقابل دشمنان انقلاب و اسلام ایستاد و نماد وحدت در بین آحاد مردم بود.
وی شجاعت و پایداری در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را از دیگر شاخصه های حجت الاسلام حسنی برشمرد و اضافه کرد: این شخصیت بزرگوار برای دفاع از انقلاب و نظام اسلامی با هیچ کس تعارف نداشت و در این مسیر مقدس با همه توان گام برمی داشت.
وی با تسلیت رحلت حجت الاسلام حسنی به مردم ارومیه و آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در استان و روحانیان و علمای شهر، بیان کرد: حضور در این آیین به عنوان یار قدیمی برای من و همه مردم حاضر بسیار درد آور است ولی این امر سنتی الهی و تغییرناپذیر است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی نیز در این مراسم با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در خصوص رحلت حجت الاسلام حسنی، گفت: طبق فرموده معظم له، مجاهدت های این شخصیت انقلابی و نستوه در دوران پیش و پس از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از خاطر مردم نمی رود.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی ادامه داد: حجت الاسلام حسنی در راستای ایجاد امنیت در منطقه و مبارزه با اشرار و ضد انقلاب تلاش های بسیاری داشتند و امنیت منطقه مدیون ایشان است.
وی با اشاره به اینکه مجاهدت های حجت الاسلام حسنی فراموش نشدنی است، افزود: پیکر این مرحوم در کنار شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دفن می شود تا یادگاری ماندگار برای آیندگان باشد.
حجت الاسلام سیدمحمد فخری، داماد حجت الاسلام حسنی نیز در این مراسم با قدردانی از حضور پرشور مردم در آیین تشییع پیکر نماینده سابق ولی فقیه در آذربایجان غربی اضافه کرد: این شخصیت بزرگوار عاشق مردم بود و همواره خواسته های مردم را از مسوولان مطالبه می کرد؛ حضور پرشور مردم در این آیین نیز پاسخی مناسب به خدمات ایشان به شمار می رود.
به گزارش ایرنا در این آیین نماز میت به امامت آیت الله حسن مجد، اقامه و پیکر مطهر حجت الاسلام حسنی پس از تشییع در قطعه شهدای باغ رضوان ارومیه تدفین شد.
به گزارش ایرنا مرحوم حجت الاسلام غلامرضا حسنی شامگاه دوشنبه، 31 اردیبهشت سال جاری در 91 سالگی دار فانی را وداع گفت.
وی نماینده پیشین ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه و قبل از آن نماینده مردم این شهر در اولین دوره مجلس شورای اسلامی بود.
3072/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.