معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان اذربایجان غربی از پرداخت وام تا سقف 100 میلیون تومان به طرح های کارآفرینی مردم نهاد در شهرستانها و روستاهای استان خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی،‌ محمد حسین حسنی در نخستین نشست صمیمی جوانان روستاهای بخش مرکزی سلماس با مسئولین اداری شهرستان که با حضور فرماندار این شهرستان در مسجد جامع روستای سوره این شهرستان برگزار شد، با قدردانی از موسسه مردم نهاد دانش سلامت سلماس بعنوان یکی از فعال ترین سمن های اجتماعی ورزشی استان در تشکیل این جلسه برای پاسخگویی به مطالبات جوانان توسط مسئولین مختلف اداری شهرستان،   از پرداخت وام به تشکل‌های مردم نهاد خبر داد و گفت: این وام ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی به طرحهای کارآفرینی سمن‌ها در سراسر استان پرداخت می‌شود .

وی افزود: در کل کشور حدود ۳۵۰ سمن کارآفرین داریم که به طور ویژه در حوزه ایجاد اشتغال برای جوانان فعالیت می کنند اما این وام به تشکل های دیگر که در حوزه های مختلف فعالیت می کنند اما طرح هایی در حوزه کارآفرینی دارند هم قابل پرداخت است.

حسنی در خصوص شرایط دریافت این وام گفت: دستورالعمل‌های دریافت وام به تشکل‌ها و همچنین به صندوق کارآفرینی امید ارائه شده و طرحهای جوانان در حوزه کارآفرینی پس از پایش در شهرستانها به این صندوق معرفی می شود و کمیته پایش تمامی طرحهای کارآفرینی را بررسی می کند و در صورت تایید وام به طرح موردنظر پرداخت می شود.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان اذربایجان غربی با تاکید بر گرایش طرح ها در حوزه کارآفرینی در شهرستانها و طرحهای روستایی ، خاطرنشان کرد: امیدواریم با این اقدام بتوانیم قدم مثبتی در راستای اشتغالزایی جوانان استانمان برداشته باشیم.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.