نادر مدنی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امیرحسین صمدی، جواد پاشایی در بخش جوانان و علی حسینی آذر در بخش نوجوانان سه بازیکن آذربایجان غربی هستند که در این اردو حضور می یابند.
وی با اشاره به حضور محمد خلیلی از ارومیه به عنوان مربی در این اردو بیان کرد: این اردوی آماده سازی از امروز /17 اردیبهشت/ به مدت 10 روز در سالن شهیدان آذرپی تهران برگزار می شود.
وی ادامه داد: مسابقات جهانی ایروبیک ژیمناستیک نوجوانان، جوانان و بزرگسالان اوایل خرداد سال جاری به میزبانی پرتغال برگزار می شود.
به گزارش ایرنا ‌سجاد رفیعی، سعید مالکی، امیرحسین بنی اسد، سید مصطفی موسوی، محمود ذوقی وعرفان نورانی در رده بزرگسالان، سعید نجفی، محمدرضا نبی پور، امیرحسین صمدی، احسان ساجدی و جواد پاشایی در رده جوانان و میلاد رحمانی، طاها شمس، محمدرضا مرادی، علی حسینی آذر و یاسین حاجی خانی در رده نوجوانان هستند که در این اردو حضور دارند.
همچنین آرش رحمتی به عنوان سرمربی و سجاد فارمد و محمد خلیلی به عنوان مربی هدایت ملی پوشان را در این اردو به عهده دارند .
در مجموع یکهزار و 500 ورزشکار رشته ورزشی ژیمناستیک در استان فعالیت می کنند که 820 نفر از آنان خواهر و 970 نفر برادر هستند.
این ورزش نیاز به آمادگی جسمانی و روانی زیادی دارد و بدلیل اینکه در این رشته ژیمناست ها با همکاری هم یک حرکت آکروباتیک را به نمایش می گذارند و به صورت خیلی نزدیک فعالیت می کنند به جهت بالابردن احساس مسئولیت نسبت به همدیگر و اعتماد به هم تیم های خود، نیاز به تمرین زیادی دارند.
8135/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.