محمد اقوامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان جریمه نقدی برای یکهزار و 78 پرونده در سه بخش کالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق کالا و ارز صادر شده است.
وی اظهار کرد: درج نکردن قیمت، قاچاق کالا از جمله سیگار، پوشاک، مواد سوختی، گوشی تلفن همراه، تجهیزات الکترونیکی، گرانفروشی در کالا و خدمات و قاچاق ارز از عمده تخلفات تعزیراتی استان در سال جاری بوده است.
وی بیان کرد: بیشترین تعداد پرونده های ارجاعی به تعزیرات حکومتی در بخش کالا و خدمات بوده و 651 فقره پرونده در این بخش تشکیل شده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی همچنین از محکومیت بیش از 150 میلیون ریالی قاچاقچی گوشی تلفن همراه به عنوان یکی از پرونده های مهم هفته اخیر این نهاد خبر داد و گفت: این فرد که قصد داشت 24 دستگاه گوشی را با استفاده از خودرو خود به داخل کشور قاچاق کند، دستگیر و پس از ارجاع به شعبه خوی به پرداخت جریمه محکوم شد.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی از جمله استان های درگیر با معضل قاچاق کالا و ارز است و سالانه هزاران پرونده در این خصوص در تعزیرات حکومتی استان بررسی و حکم آن صادر می شود.
تخلفات مربوط به قاچاق کالا و همچنین تخلفات بخش های کالا و خدمات و بهداشت و درمان به شعبه های تعزیرات حکومتی ارجاع می شود.
8137/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.