معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه برای احیای دریاچه ارومیه هر فاینانسی که لازم باشد داده خواهد شد، گفت: درست است که دریاچه ارومیه به نام ارومیه است اما این دریاچه متعلق به کل کشور و منطقه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، محمد باقر نوبخت گفت: راه آهن ارومیه نیمه اول سال جاری به بهره برداری می رسد و شهروندان ارومیه ای می‌توانند از آن استفاده کنند.

معاون رئیس‌جمهور به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید برای محرومیت زدایی در این استان اشاره کرد و گفت: این طرح عمرانی فاخر در راستای بهره‌مندی شهروندان ارومیه‌ای با نگاه ویژه دولت تدبیر و امید در سال گذشته با شتاب قابل توجهی اجرا شد و امسال به بهره برداری می رسد.

وی افزود: در زمان حاضر پیشرفت کل طرح راه آهن مراغه - اورمیه (زیرسازی) 97 درصد و پیشرفت فیزیکی ایستگاه راه آهن ارومیه نیز 96 درصد است.

نوبخت از ساخت مساکن روستایی خبر داد و افزود: ۵۰ هزار مسکن شهری و ۵۰ هزار مسکن روستایی ساخته خواهد شد که با این کار یک میلیون و ۳۳ هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

نوبخت افزود: ۱۰۰ هزار واحد اتوبوس در سراسر استان آذربایجان غربی توزیع خواهد شد که با این کار نیز برای ۲۵ هزار نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.