به گزارش ایرنا سیدتقی کبیری شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری خوی با اشاره به اینکه کریدور زمینی غرب کشور از بازرگان آغاز می شود و در بندر امام خمینی (ره) به اتمام می رسد، افزود: محور ائواوغلی – خوی - سلماس نیز در این کریدور قرار گرفته و در ردیف 21 لایحه بودجه سال 97 نهایی و ابلاغ شده است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: کل طول این کریدور یکهزار و 470 کیلومتر بوده و 17 هزار میلیارد ریال اعتبار از سوی دولت برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است.
وی به نوسانات نرخ ارزی در 2 هفته گذشته نیز اشاره و ساختار اقتصاد کشور را یکی از عوامل موثر در نوسانات نرخ ارز عنوان کرد و گفت: مسایل سیاسی، اجتماعی، داخلی، منطقه ای، مختصات بازار ارز کشور، مکانیسم نامناسب توزیع ارز و مدیریت گردشگری از دیگر عوامل نوسانات ارزی کشور به شمار می رود.
فرماندار خوی نیز در این جلسه با اشاره به نامگذاری سال جاری از طرف مقام معظم رهبری به عنوان 'حمایت از کالای ایرانی'، نظارت بر تولید داخلی از سوی دستگاه های مرتبط را مورد تاکید قرار داد.
سیدمحمد عابدی با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی این شهرستان، اظهار کرد: طرح هایی اشتغالزایی در جلسات متعدد کمیته فنی شهرستان بررسی و جهت تصویب به کارگروه استانی ارسال شده است اما پس از پرداخت تسهیلات باید نظارت های لازم از طرف دستگاه های اجرایی مرتبط انجام شود.
به گزارش ایرنا ‌شهرستان 385 هزار نفری خوی در شمال آذربایجان غربی واقع شده و دومین شهر پرجمعیت این استان است.
7133/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.