به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، با اعلام هواشناسی مبنی بر احتمال وزش تندباد و طوفان و بارش همراه با سیل در نقاط مختلف استان، دستگاه‌های اجرایی استان در آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

اطلاعیه شرکت توزیع نیروی برق

اکبر حسن‌بکلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی با اعلام آمادگی این دستگاه اجرایی برای مقابله با قطعی‌های احتمالی برق درصورت وزش تندباد و طوفان در استان گفت: با توجه به هشدارهای اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی مبنی بر امکان بروز طوفان و تندباد در سطح استان در روزهای پنجشنبه و جمعه، شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی آماده مقابله با اتفاقات احتمالی می باشد.
وی افزود: طبق اعلام سازمان هواشناسی، احتمال می‌رود سرعت وزش باد گاها تا ۸۰ کیلومتر در ساعت نیز افزایش یابد، بنابراین امکان وارد شدن صدمه به شبکه توزیع برق وجود دارد که در این راستا اکیپ‌های شرکت توزیع نیروی برق استان همانند طوفان قبلی با تمام توان و نیروی خود حتی در ایام تعطیل و نوروز نیز آماده ارائه خدمات و رفع قطعی‌های برق می‌باشند.
حسن‌بکلو گفت: در صورت بروز هرگونه قطعی و اتصال در شبکه توزیع برق، هم‌استانی‌های محترم می‌توانند علاوه بر تماس با سامانه ۱۲۱، گزارشات خود را به ادمین‌های کانال تلگرامی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، به آدرس: @waepdpr اطلاع دهند ضمن اینکه در ارومیه (مرکز استان) می‌توان با شماره‌های مرکز توزیع واحد ولیعصر ۳۲۷۸۰۳۱۷ واحد باهنر ۳۳۴۴۸۶۸۶ و واحد باکری  ۳۲۲۲۰۴۴۰ تماس بگیرند.

اطلاعیه آتش‌نشانی

ابراهیم شاد قوشچی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه هشدار داد: با توجه به احتمال سقوط درخت، تابلوهای تبلیغاتی و احتمال ریزش دیوار بر وزش باد شدید، مردم از رفت و آمد های غیر ضروری خودداری کنند ضمن اینکه مردم تمام وسایل و لوازمی که ممکن از جا کنده شوند و مشکلی را ایجاد کند را در جای خود محکم و ثابت کنند.

اطلاعیه فرماندار ارومیه

عباس حسنخانی فرماندار ارومیه در گفتگو با صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس اعلام هواشناسی از عصر امروز شاهد ورود سامانه بارشی قوی به استان خواهیم بود که احتمال وقوع سیلاب در ارومیه و سایر نقاط استان را در پی خواهد داشت .
وی با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران ارومیه از بامداد امروز تا شامگاه جمعه با تمامی امکانات در آماده باش کامل خواهد بودافزود: از شهروندان عزیز تقاضا دارم توصیه های پیشگیری از حوادث احتمالی تندباد و سیلاب را جدی بگیرند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 891064
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.