مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: امسال در 75 مسجد استان مراسم اعتکاف برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محمد داداش زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود: مراسم اعتکاف امسال در 75 مسجد و مصلای استان بغیر از شهرهای سنی برگزار خواهد شد.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه سال گذشته 12 هزار نفر در مراسم اعتکاف در استان شرکت کردند اظهار کرد: در سال گذشته 2 هزار و 200 نفر از ارومیه در مراسم اعتکاف شرکت کردند.

حجت الاسلام داداش زاده خاطر نشان کرد: در مراسم اعتکاف 350 مبلغ و 104 مبلغه از داخل و خارج استان برای تبلیغ و اطلاع رسانی در خصوص آیین معنوی اعتکاف به مناطق و مساجد مختلف شهری و روستایی اعزام می شوند.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با تاکید به اینکه اصل اعتکاف، خلوت گزینی و راز و نیاز است گفت: در کنار دعا و نیایش حلقه های معرفتی با حضور اساتید حوزوی و دانشگاهی با موضوعات دینی و آسیب های اجتماعی تشکیل خواهد شد.

حجت الاسلام داداش زاده با اشاره به اینکه مراسم معنوی اعتکاف در 14 شهرستان استان برگزار می شود تصریح کرد: زمان ثبت نام مراسم اعتکاف از 15 اسفند آغاز و تا پایان اسفند به صورت اینترنتی ادامه خواهد داشت و این مراسم معنوی در روزهای 11تا13 فروردین برگزار می شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.