به گزارش روز سه شنبه ایرنا، علیرضا رادفر در آئین تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان تکاب افزود: دشمنان نظام تلاش می کنند هر روز بیشتر از گذشته توطئه های خود بر علیه ملت ایران را عملیاتی کنند و برای مقابله با این توطئه ها کار و خدمت به مردم موثرترین راهبرد به شمار می رود.
وی با اشاره به اینکه مسئولان باید به دنبال رفع مشکلات اقتصادی و افزایش رضایتمتدی مردم از نهادها باشند، اظهار کرد: دشمنان نظام به دنبال این هستند تا مردم به ویژه جوانان را نسبت به آینده ناامید کنند و از این رو تزریق امید به جامعه از مهمترین وظایف مسئولان به شمار می رود.
وی با بیان اینکه بازیابی اعتماد مردم به مسئولان ارتقای سرمایه های اجتماعی در کشور را به دنبال دارد، ادامه داد: افزایش ارتباط مسئولان با مردم و کار آمدی نهادها و دستگاه های اجرایی از مهمترین راهکارهای ارتقای سرمایه اجتماعی است که باید مد نظر مدیران قرار گیرد.
وی بیان کرد: مراجعه به گروه های مرجع و دیدار با نخبگان جامعه و فعالان سیاسی باید در دستور کار مدیران قرار گیرد و فرمانداران نقش مهمی در این زمینه دارند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه شهرستان تکاب از قطار توسعه عقب مانده است، گفت: اکنون بیش از 80 درصد مسئولان تکاب بومی هستند و بومی بودن فرماندار، امام جمعه و نماینده مجلس ظرفیت بزرگی برای تکاب است که باید از این فرصت استفاده کرد.
رادفر اضافه کرد: هم افزایی و وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان زمینه ساز توسعه و پیشرفت شهرستان تکاب خواهد بود.
امام جمعه شهرستان تکاب نیز در این مراسم گفت: تمام نیروهای دلسوز و کسانی که دل در گرو توسعه و دغدغه پیشرفت تکاب را دارند، باید دست به دست هم داده و از این فرصت خدمت استفاده کنند.
حجت الاسلام عیسی برادری افزود: وحدت و اتحاد مردم و مسئولان در تکاب موج ی زند و این مسئله از افتخارات نظام به شمار می رود.
به گزارش ایرنا در این مراسم، 'علی مکرمی قجور' به عنوان فرماندار جدید شهرستان تکاب معرفی و از خدمات 'ایرج ثقفی'، فرماندار پیشین این شهرستان قدردانی شد.
مکرمی، نهمین فرماندار شهرستان تکاب به شمار می رود و پیش از این، سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره ) تهران بود.
ثقفی نیز از مهر ماه 1394 تا اسفند 1396 به مدت 30 ماه مسئولیت فرمانداری تکاب را عهده دار بود.
شهرستان تکاب با 80 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
7514/3093/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.