رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراوردهای کشاورزی شهرداری ارومیه  از دایر بودن 150غرفه در بازارهای روز میوه و تره بار سطح شهر ارومیه به منظور طرح تنظیم بازار جهت توزیع میوه و مرکبات در ایام پایانی سال به شهروندان خبر داد .

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی  ولی مناف زاده  گفت: اجرای گشت مشترک، سازمان با اداره بازرسی و نظارت اتاق اصناف در خصوص نظارت و کنترل دقیق قیمتها و درج قیمتها بر روی کالاها در بازارهای روزه میوه و تره بار متعلق به سازمان میادین، تهیه و توزیع کیسه های جایگزین نایلکس، ساماندهی و رسیدگی به امورات کیوسک های سطح شهر و ساماندهی و مرتب نمودن وضعیت غرفه های میوه فروشی در سطح شهر را از اهم برنامه های سازمن میادین میوه و تره بار به مناسبت آغاز سل نو است.

وی با اشاره به فعالیت 240 باب غرفه میوه فروشی در میدان بزرگ میوه و تره بار شهرداری ارومیه، گفت:  این تعداد غرفه در طول عید نوروز آماده ارائه خدمات به مسافران وشهروندان خواهند بود .

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فروردهای کشاورزی شهرداری ارومیه  گفت: به مناسبت آغاز سال جدید و طرح توزیع میوه شب عید در حدود 3 هزار کیسه جایگزین نایلکس با هدف حفظ محیط زیست در محل های فروش میوه شب عید توزیع می شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.