امام جمعه ماکو گفت: اختلاف افکنی بین مسئولین توطئه دشمنان است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام ایوب رنجبری در بخشی از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ماکو با تاکید بر اینکه علما و مسئولین باید از تجملات و اشرافیگری بپرهیزند خاطرنشان کرد: فاصله بین مردم و مسئولین باید کم نشود و در راستای تقویت آن هر دو طرف باید کوشا باشند.

امام جمعه شهرستان ماکو ایجاد اختلاف بین مسئولین را توطئه تکراری دشمن عنوان کرد و گفت: دشمن در راستای زمینه سازی برای ترویج فرهنگ ناشایست در بین مسئولین تلاش می کند، لذا لزوم توجه و هوشیاری جدی مسئولین را می طلبد.

وی در بخشی از خطبه های نماز جمعه ماکو گفت: آنچه که آیت الله سید احمد خمینی را ماندگار در خاطرات کرد ویژگی رفتاری این بزرگ مرد بود.

امام جمعه شهرستان ماکو با قرائت بندهای از وصیت آن عالِم روحانی، بر لزوم مراقبت از خود در جهت خارج نشدن از خط ولایت فقیه تاکید کرد.

حجت الاسلام رنجبری ضمن تبریک عید نوروز این روز را جزو ایام مبارک و مقدس خواند و خاطر نشان کرد: اولین روز سال ۹۷ مقارن با سالروز شهادت امام علی النقی الهادی علیه السلام است، لذا حفظ حرمت این روز لازم و ضروری است.

وی در ادامه بر حمایت از ارزش های راهیان نور تاکید و اضافه کرد: بیش از ۵ میلیون زائر در راهیان نور از نزدیک با رشادت‌های شهدا آشنا می‌شوند و این دستاورد والای انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه ماکو بر لزوم انتقال فرهنگ شهادت و ایثار به نسل های بعد انقلاب تاکید کرد و بر توطئه های دشمنان در جهت دور کردن جوانان و نوجوانان از فرهنگ اصیل ایرانی اشاره نمود.

حجت الاسلام رنجبری ایام نوروز را زمینه‌ای برای تقویت دید و بازدید ها و به جا آوردن صله رحم که سفارش ائمه اطهار است، دانست.

امام جمعه شهرستان ماکو در پایان ضمن تقدیر و تشکر از نیروهای خدماتی و امدادی از جمله هلال احمر، پلیس راه، اداره راهداری وغیره که در ایام نوروز با دور ماندن از خانواده خود در جهت تامین امنیت مسافرین نوروزی ارائه خدمات می کنند افزود: مسافرین نوروزی با رعایت نکات ایمنی باید در کمک به این عزیزان نهایت همکاری را لحاظ نمایند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.