صادق قادری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تاکنون 10 تن سیب و پرتقال توسط ایستگاه های میوه شب عید در مهاباد توزیع شده است.
وی افزود: در این ایستگاه ها هر کیلو سیب به قیمت 20 هزار ریال و پرتقال به قیمت 17 هزار ریال توزیع می شود.
وی بیان کرد: از اول اسفندماه نیز نزدیک به 57 تن برنج برای تنظیم بازار در فروشگاه های سطح شهرستان توزیع شده است.
وی با بیان اینکه میوه به اندازه کافی در سردخانه های استان موجود است، اظهار کرد: بر اساس نیاز و تقاضای بازار میوه های سیب و پرتقال به این شهرستان ارسال می شود و محدودیتی وجود ندارد اما حدود 90 تن برای توزیع میوه شب عید پیش بینی می شود.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد با اشاره به اینکه گروه های بازرسی در طول ایام تعطیل بر قیمت کالا و خدمات نظارت می کنند، گفت: شهروندان در صورت برخورد با هرگونه تخلف و گران فروشی می توانند با شماره 124 تماس بگیرند.
رئیس اداره تعاون روستایی مهاباد نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: 118 تن پرتقال و سیب برای میوه شب عید ذخیره سازی شده است.
علی خیاطی افزود: با توجه به هماهنگی های انجام شده در زمینه تامین میوه عید، 96 تن پرتقال و 22 تن سیب توسط تعاونی روستایی تامین و در سردخانه های شهرستان نگهداری می شود تا کمبودی در ایام نوروز وجود نداشته باشد.
وی اظهار کرد: ارزش ریالی میوه ذخیره شده در مهاباد 6 میلیارد ریال است.
به گزارش ایرنا پارسال 90 تن میوه شامل 60 تن پرتقال و 30 تن سیب در مدت یک ماهه تعطیلات ایام عید در شهرستان مهاباد توزیع شد.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
3093/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.