عضو شورای اسلامی شهر خوی گفت : رشد متوازن شهری در گرو عمران و آبادانی مناطق حاشیه ای شهر است .

مسعود کوچک بیگی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی اظهار کرد: توجه به توسعه و عمران مناطق حاشیه ای به رشد متوازن شهری کمک شایانی می کند.

وی بابیان اینکه توسعه عدالت اجتماعی هم در شهر ها در گرو توسعه و عمران  مناطق حاشیه ای شهر است تصریح کرد : شهروندان یک شهر باید از امکانات و خدمات شهری به یک میزان برخوردار باشند و از تجمع امکانات و رفاه و خدمات شهری در یک منطقه شهری جلوگیری شود .

رئیس کمسیون املاک و حقوقی شورای شهر خوی حل مشکل ترافیک شهری را از دیگر دغدغه های شورا شهر عنوان کرد و گفت: با همکاری شورای شهر و شهرداری از سال آینده کمربندی شهید حاج قلیزاده تا پل خاتون با جدیت تمام اجرا خواهد شد.

وی از احداث تقاطع غیر همسطح در محل پل خاتون خبرداد و گفت: عملیات احداث این تقاطع غیر همسطح از سال آینده شروع خواهد شد.

این عضو شورا بابیان اینکه متاسفانه از سالیان قبل مطب های دکتر ، محل های خرید و مراکز مورد مراجعه عموم مردم در هسته مرکزی خوی راه اندازی شده اند تصریح کرد : همت و تلاش شورای شهر این دوره برای حل مشکل ترافیک  این است تا از تجمع این مراکز در هسته مرکزی شهر جلوگیری کرده مراکزی راکه مورد مراجعه عموم هستند را به مناطق خوب کم ترافیک و کمربندی ها انتقال دهد.

کوچک بیگی با اشاره به قدمت تاریخی شهر خوی اظهارکرد : شورای شهر در کنار کارهای عمرانی نگاهی بسیار خوبی هم به تاریخ و هویت ارزشمند خوی داشته و در این راستا بر حفظ و احیا معماری ایرانی اسلامی درچهره شهر توجه و تلاش کافی دارد .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.