مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی از توزیع 270 هزار پاکت نیکوکاری در مدارس سراسر استان خبرداد.

عزیز سهندی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با اشاره به  روز 16 اسفند ماه زمان برگزاری جشن نیکوکاری در 3500 مدرسه استان اظهار کرد: بدین منظور 270 هزار پاکت نیکوکاری و 130 هزار قلک در مدارس استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری در پایگاههای کمیته امداد مستقر در سطح شهر 17 اسفند ماه برگزار می شود تصریح کرد: 130 پایگاه اعم از دفاتر و مراکز کمیته امداد در استان برای جمع آوری کمک های مردمی برپا خواهد شد.

وی ادامه داد: 18 اسفند نیز پایگاههای کمیته امداد در میعادگاه نماز جمعه اماده دریافت وجوهات مردمی برای نیازمندان در سراسر مصلی های استان دایر می شود.

سهندی با بیان اینکه سال گذشته 44 میلیارد ریال در جشن نیکوکاری از محل کمک های مردمی در استان جمع اوری شد گفت: پیش بینی می شود امسال با رشد 45 درصدی این میزان به 63 میلیارد ریال افزایش یابد.

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی توسعه و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه و تامین نیازهای ضروری مددجویان و نیازمندان را ازاهداف مهم برگزاری جشن نیکوکاری عنوان کرد و گفت: این جشن ملی بهانه ای برای ایجاد وفاق و همدلی بیشتر در بین احاد مردم جامعه است.

وی با اشاره به سامانه نیکوکاری کمیته امداد با شماره 09688877 یادآور شد: نیکوکاران عزیز می توانند از طریق شماره حساب 0154385438000 نزد بانک ملی وجوهات خود را برای بازکردن گره ای از مشکلات نیازمندان استان واریز کنند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.