امام جمعه شهرستان ماکو نسخه شفابخش کشور را اتحاد بین اقشارمختلف آن کشور عنوان کرد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام ایوب رنجبری، در بخشی از خطبه های نماز عبادی، سیاسی این هفته ماکو افزود: باید با قاطعیت در برابر دشمنان و ایادی استکبار ایستاد و نگذاشت شیوه های اخلاقی پست را در جامعه ما پیاده سازند.

حجت الاسلام رنجبری با اشاره به اینکه امنیت امروز کشورمان را مدیون شهدای گرانقدر انقلاب هستیم افزود: این انقلاب به سادگی به دست نیامده است و لزوم ارج نهادن به خانواده‌های شهدا را می طلبد.

وی با تاکید بر اینکه ما مدیون خون شهدا هستیم خاطرنشان کرد: شهیدان از تمامی اقشار، جان خود را نثار راه انقلاب و اسلام کردند و در این زمینه شهدای کارگر نقش آفرینی بسزایی داشتند.

امام جمعه ماکو بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست ادامه داد: باید فرهنگ شهادت و وصیت نامه شهدا در بین جوانان و نوجوانان ترویج یابد.

وی در نگاهی کوتاه و تحلیلی بر بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی اشاره کرد و افزود: راهبردی که ایادی استکبار در پیش دارد تفرقه افکنی بین شیعه و سنی است.

امام جمعه ماکو بر سهیم شدن و تقسیم شادی با نیازمندان تأکید کرد و گفت: حمایت از فقرا و نیازمندان در آستانه عید نوروز، حمایت همه جانبه و جدی را می طلبد.

حجت الاسلام رنجبری هفته منابع طبیعی و روز درختکاری را به خادمان و حافظین طبیعت تبریک گفت و در ارزیابی عملکرد این اداره در شهرستان ماکو خاطر نشان کرد: این نهاد در عین حال که از منافع ملی حمایت می کند، نباید در تجاوز هایی که به حق الناس صورت می گیرد چشم پوشی کند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.