به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدرضی شکوری در خطبه های نماز جمعه خوی با اشاره به جنایت های وحشتناک آنان علیه مردم مظلوم و بی دفاع یمن، افزود: تخریب 15 فـرودگاه، 14 بنـدر، حـدود 2 هـزار جاده و پل، 165 ایستگاه و نیروگاه برق، 297 کارخـانه و 576 بـازار تجاری و 6 هزار واحد تجاری از دیگر نتایج هجوم ضد بشرری ائتلاف عربستان به یمن است.
به گفته وی حـدود پنج هزار مـنزل مسکـونی و 773 مسجـد و حدود 270 بیمارستان و مرکز بهداشت و 791 مدرسه و موسسه آموزشی، 114 تاسیسات دانشگاهی، 240 مرکز گردشگری، 103 مرکز ورزشی در استان های مختلف یمن نیز در حمله های عربستان ویران شده است.
وی اضافه کرد: در حالی غرب ها می خواهند ایران را محکوم بکنند که با حمایت آنان در یمن جنایت های وحشتناک قرون وسطایی به وسیله ائتلاف عربستان سعودی اتفاق می افتد.
حجت الاسلام شکوری اظهار کرد: در روزهای اخیر آمریکا و همپیمانان او تلاش کردند تا قطعنامه ای را علیه جمهوری اسلامی مبنی بر اینکه ایران به مبارزان یمنی موشک فرستاده است، به تصویب برسانند و در نهایت آمریکا، انگلستان، فرانسه و آلمان بیانیه ای را صادر کردند.
وی با اشاره به ناکامی آنها در تصویب این قطعنامه، افزود: بمب های اتمی و کلاهک های هسته ای غربی ها کل بشریت را تهدید می کند و آمریکا بیش از هفت هزار و 700 بمب اتم، فرانسه 300 کلاهک هسته ای، انگلستان 225 کلاهک هسته ای و رژیم صهیونیستی 100 کلاهک هسته ای در اختیار دارد.
به گزارش ایرنا ‌شهرستان 385 هزار نفری خوی در شمال آذربایجان غربی واقع شده و دومین شهر پرجمعیت این استان پس از ارومیه است.
7133/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.