محمدمهدی شهریاری روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی که با حضور سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات برگزار شد، افزود: علاوه بر آن، ایجاد امنیت، آرامش و ثبات سیاسی از عوامل اصلی رشد اقتصادی است و ما برای توسعه همه جانبه باید ابتدا در راستای ایجاد امنیت تلاش کنیم.
وی اضافه کرد: اگر می خواهیم که سرمایه های داخلی و خارجی در آذربایجان غربی جذب شود، باید مردم و مسئولان، زمینه های ارتقای روزافزون امنیت را فراهم کنند.
وی با قدردانی از فعالیت سربازان گمنام امام زمان (عج) در راستای ایجاد امنیت و مقابله با تهدیدات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار کرد: نهادهای امنیتی در استان با همکاری روزافزون مردم، زمینه توسعه امنیت را فراهم کرده اند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی نیز در این آیین با اشاره به آموزه های دینی در خصوص لزوم مقابله موثر با دشمنان اسلام بیان کرد: طبق فرمایش امام علی (ع) هوشیارانه باید در راستای مبارزه با توطئه های دشمنان اقدام شود.
حجت الاسلام سیدمهدی قریشی گفت: وزارت اطلاعات اقدامات قابل تحسین زیادی برای ارتقای امنیت در آذربایجان غربی انجام داده که باید از آنها قدردانی کرد.
وی افزود: مدیران در نظام اسلامی باید ارتباط زیادتری با خداوند متعال در خلوت داشته باشند زیرا این امر از ارکان مهم موفقیت به شمار می رود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی نیز در این آیین با اشاره به وضعیت خاص این استان اظهار کرد: با تلاش نیروهای نظامی، امنیتی و شورای تامین، کمترین مشکل امنیتی در استان ایجاد شده است.
علیرضا رادفر بیان کرد: دشمنان از هر روزنه ای برای ایجاد مشکلات امنیتی در کشور به ویژه آذربایجان غربی استفاده می کنند ولی با هوشیاری همه افراد دخیل به ویژه سربازان گمنام امام زمان (عج) این فرصت به دشمنان داده نشده است.
به گزارش ایرنا، در این آیین مدیرکل جدید اطلاعات آذربایجان غربی معرفی شد.
2093/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.