احمد مجرد عصر روز دوشنبه در دیدار با فرماندار میاندوآب و آیین معارفه مدیر جدید شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه جنوب آذربایجان غربی اظهار کرد: علاوه بر آن، روزانه 2 میلیون و 600 هزار لیتر بنزین نیز در خودروهای مختلف در آذربایجان غربی مصرف می شود.
وی با بیان اینکه خودروها برای سوختگیری در جایگاه های سی ‌ان ‌جی در آذربایجان غربی توقفی ندارد، اضافه کرد: در حال حاضر 114 باب جایگاه سی‌ ان‌ جی، 156 باب جایگاه سوخت دو منظوره بنزین و گازوئیل در استان وجود دارد و حدود 37 درصد فرآورده های سوختی در جنوب و مابقی در مرکز و شمال استان به مصرف می رسد.
وی اظهار کرد: سهم مصرفی بنزین، گازوئیل، نفت سفید و سی ان جی آذربایجان غربی در سطح کشور به ترتیب سه، چهار، 15 و هشت درصد برآورد می شود.
وی علت سهم مصرفی زیاد نفت سفید را برخوردار نبودن روستاهای آذربایجان غربی از نعمت گاز طبیعی عنوان کرد و ادامه داد: در چهار سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در حوزه گازرسانی به روستاها انجام شده است.
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه بیان کرد: تمام مراحل درخواست سوخت از سوی مصرف کنندگان در استان به صورت الکترونیکی بدون مراجعه به شرکت های نفت است.
مجرد با اشاره به اینکه کنترل و عرضه سوخت در مرزها نیز به صورت الکترونیکی است، گفت: هر ماه به طور متوسط 130 میلیارد ریال از فروش مرزی فرآورده های نفتی درآمد عاید کشور شده که به طور مستقیم به خزانه واریز می شود.
وی با بیان اینکه ظرفیت انبار های سوخت در استان 460 میلیون لیتر است که 220 میلیون لیتر آن در نیروگاه های سوخت قرار دارد، اظهار کرد: روزانه 30 میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در استان انتقال، بارگیری و توزیع می شود تا مردم بابت سوخت با مشکل مواجه نشوند و این جزء خدمات پایدار در توزیع سوخت است و در تحت هر شرایطی کمبود سوخت در جایگاه های عرضه احساس نمی شود و این امر زمینه رضایتمندی مردم را در پی داشته است.
به گزارش ایرنا، در این دیدار داود فعال پور طی حکمی از سوی مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به عنوان مدیر جدید شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب منصوب و از خدمات محمد صادقی، مدیر پیشین این شرکت قدردانی شد.
فعال پور پیش از این معاون عملیاتی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل بود.
شرکت نفت منطقه میاندوآب با هشت ناحیه و 89 جایگاه عرضه فرآورده های نفتی یکی از مناطق نفتی 37 گانه کشور است که روزانه کار سوخت رسانی، تامین و توزیع 2 میلیون و 700 هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی را بر عهده دارد.
شهرستان میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی واقع است و بیش از 277 هزار نفر جمعیت دارد.
9871/3093/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.