سرهنگ حسین صمدپور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به جدیت پلیس در مبارزه با سوداگران مرگ اشاره کرد و افزود: در این مدت 2 هزار و 728 نفر توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر شدند.
وی با اشاره به اجرای 295 مورد طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان، گفت: در این مدت تعداد 10 هزار و 632 نفر معتاد متجاهر نیز دستگیر شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 3.7 برابر افزایش دارد.
سرهنگ صمد پور همچنین به شناسایی و پلمب 26 شیره کش خانه در این مدت اشاره کرد و افزود: 169 هزار و 792 عدد قرص روانگردان و قرص های غیرمجاز نیز توسط عوامل انتظامی این شهرستان کشف شده که این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل 1.6 برابر افزایش داشته است.
به گفته فرمانده انتظامی ارومیه در 11 ماهه امسال کل سرقت های رخ داده نسبت به مشابه سال گذشته 2 درصد کاهش یافته که نشان دهنده وضعیت مطلوب تر از میانگین استانی و کشور است.
سرهنگ صمدپور افزود: سرقت های خرد نیز 11 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته و 77 درصد سرقت های این شهرستان نیز در این مدت کشف شده است.
وی ادامه داد: سرقت مورتورسیکلت 26 درصد، سرقت از منزل یک درصد، سرقت احشام 30 درصد، سرقت از مغازه 10 درصد، سرقت به عنف و زورگیری 21 درصد، آدم روبایی 75 درصد و جرائم خشن نیز 21 درصد در ارومیه نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.
به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.
6009/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.