به گزارش ایرنا حجت الاسلام اکبر نوروزنژاد روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به نقش انکارناپذیر رسانه ها در اجرای برنامه های فرهنگی اظهار کرد: نماز جمعه باید به قرارگاه فرهنگی و بصیرتی جوانان تبدیل شود و رسانه ها نیز در این مسیر به تولید محتوا بپردازند.
به گفته وی تمامی خبرگزاری ها نیز بر اساس نوبت بندی، غرفه ای در محوطه مصلی دایر خواهند کرد تا تولیدات خبری خود را به نمایش بگذارند.
وی از اعطای کارت به خبرنگاران به منظور تسهیل تردد آنان خبر داد و گفت: اتاقی نیز برای برگزاری مصاحبه های مطبوعاتی برای خبرنگاران در مصلی اختصاص می یابد.
وی ادامه داد: با شناسایی موسسه ها، انجمن ها و اشخاص حقیقی و حقوقی آذربایجان غربی که در مسائل فرهنگی به شکل جزیره ای فعالیت می کنند، درصدد هستیم تا از ظرفیت های آنان به شکل متمرکز بهره مند شویم.
وی اظهار کرد: نماز جمعه فرصت مناسبی برای انتقال و بیان پیام نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب است و حضور گسترده نمازگزاران در نماز جمعه باید توسط رسانه ها بازتاب گسترده ای داشته باشد.
به گزارش ایرنا ستاد برگزاری نماز جمعه وظیفه هماهنگی و برگزاری نماز جمعه ها را بر عهده دارد و پس از پیام رهبر معظم انقلاب و نامیده شدن نماز جمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی، رسالت این نهاد خطیرتر شده است.
این ستاد در ارومیه با همکاری نیروهای انقلابی و مذهبی تلاش می کند تا در جهت تقویت هرچه بیشتر برنامه های قرارگاه فرهنگی قدم بردارد.
8135/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.