امام جمعه شاهین دژ گفت:حضرت فاطمه (س) الگوی تمام جهان اسلام است.  
حجت الاسلام حسین فصیح نیا در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود:حضرت فاطمه زهرا الگوی تمام جهان اسلام بوده و گرامیداشت ایام فاطمیه باعث وحدت بیشتر شیعه و سنی می شود. 
حجت الاسلام فصیح نیا با اشاره به اینکه در منابع اهل سنت به حقیقت و فضیلت حضرت فاطمه (س)اقرار شده است تصریح کرد:در بسیاری از منابع اهل سنت از زبان پیامبر به فضایل حضرت زهرا(س) اشاره شده و یک عالم شیعه به راحتی می تواند برای شناخت فضیلت و حقانیت حضرت فاطمه(س) از منابع اهل سنت نیز استفاده کند. 
وی با اشاره به اینکه به طور کامل عظمت و شان و فضایل حضرت فاطمه (س)در محافل علمی ،دانشگاهی و حوزوی تبیین نشده است اظهار کرد:باید سیره حضرت در موردتربیت فرزند ،همسرداری و حضور در عرصه سیاسی ،اقتصادی و اجتماعی تبیین شود و تاحضرت زهرا نه تنها برای زنان بلکه برای مردان نیز الگو قرار گیرد.
 امام جمعه شاهین دژ خاطر نشان کرد: بهترین الگو برای بانوان جامعه دینی در همه عرصه ها ی سیاسی ، اجتماعی ، فردی و خانوادگی حضرت فاطمه (س) بوده و زنان باید ازایشان الگو بگیرند تا در زندگی فردی و اجتماعی موفق باشند.  
وی ادامه داد: در ایام فاطمیه باید ارزش هاو معرفت حضرت فاطمه در جامعه گفته شود و مجالس شور و عزاداری فاطمیه همراه با شعور باشد تا به جامعه اسلامی و جوانان شناخت و معرفت فاطمی بدهد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.