به گزارش ایرنا محمود پوریوسف شامگاه سه شنبه در نشستی صمیمی با کارمندان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی خوی، اظهار کرد: کارآفرینی در امور پژوهشی و تحقیقاتی با هدف افزایش درآمدهای دانشگاه اجتناب ناپذیر است.
وی از برگزاری 50 جلسه تخصصی برای درآمدزایی در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی خبر داد و افزود: در طرح های درآمدزایی به ظرفیت های علمی این دانشگاه توجه ویژه ای شده است که خروجی این جلسات نیز به زودی منتشر می شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به کاهش 40 درصدی جذب دانشجو در این دانشگاه، افزود: کاهش جذب دانشجو در دانشگاه های کشور طبیعی است و بیشتر به بافت سنی جمعیتی مربوط می شود.
پوریوسف با تاکید بر ادامه دار بودن جلسات هم اندیشی با دانشگاهیان، خاطر نشان کرد: هدف از تشکیل چنین جلساتی اصلاح و تقویت دانشگاه است و همدلی، اتحاد و همکاری بین اعضای هیأت علمی را تقویت می کند.
وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی یکی از بهترین و قدیمی‌ترین واحدهای آذربایجان غربی است، از مسئولان این شهر خواست تا در روند پیشرفت بیش از پیش این دانشگاه تلاش مضاعفی داشته باشند.
به گزارش ایرنا دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی سه هزار و 19 عضو هیات علمی و بیش از 40 هزار دانشجو دارد؛ طی سال جاری تعداد رشته های این دانشگاه در مقطع دکترا به 21 رشته افزایش یافته است.
دانشگاه آزاد اسلامی در اردیبهشت ماه سال 1361 شمسی آغاز به کار کرد.
3214/3072
خبر: شاهین سپهراد **انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.