به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، اکبر حسن‌بکلو با اشاره به افتتاح ۷۳ پروژه برق‎‌رسانی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان گفت: محل تامین اعتبار پروژه‌های مورد افتتاح از اعتبارات استانی بوده که این پروژه‌ها در شهرستان‌های ارومیه، سردشت، پیرانشهر، چایپاره، شاهین‌دژ، میاندوآب، اشنویه، شوط، خوی، چالدران و مهاباد به بهره‌برداری رسیده‌اند.

وی اظهار کرد: جهت اجرای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است که همه آن‌ها در ابتدای سال ۹۶ آغاز و امسال نیز به پایان رسیده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت توجه به روستاها و محرومیت زدایی از تمام مناطق روستایی که از اهداف عالی انقلاب اسلامی می‌باشد، ۱۶ طرح از ۷۳ طرح اشاره شده مربوط به روستاها و برق رسانی روستاها بوده است.

حسن‌بکلو ادامه داد: یکی از الزامات توسعه پایدار، توزیع متوازن امکانات در سطح کشور است که این شرکت با درک این شرایط، بهره برداری از پروژه های برق رسانی را در ۱۱ شهرستان ازآذربایجان غربی برنامه ریزی و اجرا کرده است که در این میان ارومیه ۲۲ طرح، مهاباد ۱۱ طرح، میاندوآب ۱۱ طرح و ۱۰ طرح نیز در خوی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود: در دیگر شهرهای آذربایجان غربی از جمله در اشنویه ۶ طرح، پیرانشهر چهار طرح، چایپاره سه طرح، چالدران و سردشت هرکدام دو طرح یک طرح نیز در هریک از شهرهای شوط و شاهین دژ به بهره برداری رسیده است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 860125
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.