به گزارش خبرنگار ایرنا، در نهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر 25 طرح بخشداری وزینه شامل سنگ فرش معابر، دیوار حائل، بوستان روستایی، تسطیح و خاکبرداری، بازگشایی معابر جدید، حصارکشی پارک و دهیاری، ایستگاه مسافر، ساخت کانال سنگی با 13 میلیارد و 400 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
آسفالت روستای واوان به صورت نمادین با مساحت چهار هزار و 500 مترمربع و با یک میلیارد و 100 میلیون ریال هزینه به بهره برداری رسید.
10 واحد مسکن مددجویی شهری و 9 واحد روستایی با هزینه 2 میلیارد و 220 میلیون ریال از دیگر طرح های افتتاح شده است که توسط کمیته امداد امام خمینی سردشت که هزینه آن از محل هزینه های پرداختی از محل مشارکت های مردمی تامین شده است، اجرا شد.
آسفالت و جدول گذاری در شهر میرآباد در مساحت 50 هزار مترمربع توسط نماینده سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد که در آن 6500 تن آسفالت به کار رفته و 6 هزار متر جدول گذاری شده است.
برای این طرح هم پنج میلیارد ریال هزینه شده است.
به گزارش ایرنا، به مناسبت دهه مبارک فجر امسال 97 طرح عمرانی با اعتبار 363 میلیارد ریال و 75 طرح تولیدی و خدماتی با اعتبار 42 میلیارد ریال افتتاح و همچنین 13 طرح با اعتبار 136 میلیارد ریال در سطح شهرستان کلنگ زنی شد.
سردشت با 120 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و در امتداد مرزهای ایران با شمال عراق قرار گرفته است.
7562/3093/3072** تنظیم کننده: پیمان پاکزاد**انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.