مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب از کشف بیش از 55 هزار لیتر نفتگاز قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی؛ محمد صادقی در نشست خبری با اصحاب رسانه  گفت: امسال حدود ۵۵هزار و ۵۲۶ لیتر نفتگاز قاچاق از طریق بازرسی های انجام گرفته توسط نیروی انتظامی و مرزبانی در میاندواب  کشف شده است.

وی افزود: در ۱۰ ماهه نخست امسال ۲۷۳ میلیون لیتر بنزین در این منطقه مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 8 درصد افزایش داشته است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب با اشاره به فروش ۳۴۰ میلیون لیتر نفتگاز با احتساب صادرات افزود: این میزان نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد کاهش نشان می دهد.

وی متوقف شدن صادرات نفت گاز به اقلیم کردستان عراق را دلیل کاهش مصرف نفتگاز دانست و گفت: در ۱۰ ماه نخست سالجاری   ۲۸۳ میلیون لیتر نفتگاز بدون احتساب صادرات مصرف شده است که 2 درصد رشد نشان می دهد.

صادقی با بیان اینکه امسال  ۳۴ هزارتن گازمایع در منطقه مصرف شده که 3 درصد نسبت به مدت مشابه کاهش داشته است تصریح کرد: در ۱۰ ماهه نخست امسال، مصرف نفت سفید با 5 درصد کاهش به عدد ۱۷۹ میلیون لیتر رسید و مصرف نفت کوره نیز با ۴۹ درصد کاهش به عدد 20 میلیون لیتر در منطقه نفتی میاندوآب رسیده است.

وی افزود: تا پایان سال ۹۵ تعداد ۱۱۰ هزار خانوار نفت سوز داشتیم که با راستی آزمایی انجام گرفته از ساکنان روستاها امسال این تعداد به ۹۰ هزار خانوار روستایی کاهش یافته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب به توزیع ۱۳۵ میلیون مترمکعب CNG در مجاری عرضه تحت پوشش اشاره و اظهار کرد: مصرف سی ان جی در منطقه میاندوآب، نسبت به مدت مشابه سال قبل 2.5 درصد افزایش داشته است.

صادقی به توزیع روزانه 2 میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر انواع فراورده های نفتی به 8شهر جنوب استان و شهرهای سقز و بانه در کردستان اشاره کرد و افزود:۴۵ جایگاه سی ان جی, ۸۹ جایگاه توزیع سوخت در جنوب استان داریم که ۳۲مورد آن دارای درجه ممتاز و ۱۵ مورد درجه یک و مابقی درجه دو و سه هستند.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.