دبیر هیات تیراندازی با کمان آذربایجان غربی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات روز جمعه 20 بهمن با حضور بیش از 50 ورزشکار آقا و خانم از شهرستان های ارومیه، بوکان، میاندوآب، شاهین دژ، خوی، مهاباد، پیرانشهر و تکاب در مجموعه ورزشی بوکان برگزار شد و پس از ارومیه، تیم های خوی و میاندوآب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.
پرویز حضرتی در خصوص نفرات برتر بخش انفرادی بخش ریکرو مردان و بانوان اظهار کرد: مجید عالی نژاد از خوی، محمد بیرامی از میاندوآب و احد هاشمی از ارومیه در بخش مردان و حمیده تیمورزاده، محدثه فائقی و فاطمه ملکی هر سه از ارومیه رتبه های برتر بخش ریکرو را به خود اختصاص دادند.
وی اضافه کرد: یاسین کاظمی و سید احمد هاشمی هر 2 از ارومیه در بخش مردان و ویدا ایمانی، فریبا شیرماهی و ترکان مهردیبا هر سه از ارومیه رتبه های برتر بخش کامپوند مردان را از آن خود کردند.
به گزارش ایرنا در پایان این رقابت ها امیر رضا حاجی زاده و مائده عزیزی مقدم به عنوان جوان ترین تیرانداز و سید حسن حسینی خیّر ورزشی شهرستان بوکان مورد تجلیل قرار گرفت.
آذربایجان غربی از استان های فعال در رشته تیراندازی با کمان به شمار می رود ولی آمار دقیقی از تعداد ورزشکاران این رشته در استان وجود ندارد.
8135/ 2093
خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.