جواد زاهدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نگین تمجیدزاده، شهناز حکیمی و سمیه حسین نژاد به ترتیب کارگردانی این سه نمایش را برعهده دارند.
وی اضافه کرد: نمایش 'غول جنگل آبی' همه روزه صبح از ساعت 9 تا 11 در کانون شماره یک ارومیه در سه نوبت اجرا می شود.
وی ادامه داد: نمایش 'آوازی برای وطن' روزهای سه شنبه /17 بهمن/، پنجشنبه/19 بهمن/ و شنبه /21 بهمن/ در مرکز فرهنگی هنری کانون شماره 3 ارومیه هر روز 2 اجرا خواهد داشت.
وی بیان کرد: 'ماجراهای لالی شکلاتی' 19 بهمن برای اعضای مراکز کانون و 21 بهمن در پنج نوبت ویژه دانش‌آموزان در سالن سینمای مجتمع شهید رسول فرخی کانون ارومیه اجرا می شود.
وی اظهار کرد: این سه نمایش که کاری از مربیان و اعضا کانون است در دهه فجر با شیوه‌ای غیر مستقیم به مفهوم مبارزه با ظلم و وطن دوستی می‌پردازد.
به گزارش ایرنا 23 مرکز ثابت و 10 مرکز سیار، روستایی و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آذربایجان‌غربی فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی را در قالب 40 نوع برنامه با محوریت ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب ارائه می کنند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان با 60 هزار نفر عضو مشغول ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان است.
از 12 تا 22 بهمن به نام دهه فجر و جشن پیروزی انقلاب اسلامی نامگذاری شده است و در این ایام مبارک همزمان با بهره برداری از طرح‌های عمرانی برنامه مختلفی نیز در شهرها و استان‌های کشور برگزار می‌شود.
7129/3072
خبر: توحید محمودپور ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.