به گزارش ایرنا، این دیدار عصر امروز پنجشنبه در تهران برگزار شد و در پایان تیم شهرداری ارومیه با نتیجه 3 بر 2 میزبان خود پیکان تهران را مغلوب خود ساخت.
ست اول این دیدار با بازی قدرتمند پیکان تهران آغاز شد و این تیم توانست ست نخست را با نتیجه 25 بر 18 به نفع خود به پایان برساند.
بازیکنان شهرداری ارومیه برای جبران ست اول وارد میدان شدند و با یک بازی تهاجمی تواستند ست دوم را با نتیجه 25 بر 20 تیم پیکان تهران را مغلوب خود کنند.
در ست سوم بازیکنان پیکان تهران با بازی سرعتی خود توانستند 25 بر 19 شهرداری ارومیه را مغلوب کنند تا نتیجه این دیدار به ست چهارم کشیده شود.
شاگردان خداپرست در ست چهارم یک بازی پایاپای و نفس گیری را به نمایش گذاشتند و توانستند با دفاع های مناسب و حمله های سرعتی ست چهارم را با نتیجه 30 بر 28 از آن خود کنند و با این نتیجه دیدار تیم های والیبال پیکان تهران و شهرداری ارومیه به ست پنجم کشیده شد.
ست پنجم یک رقابت هیجانی بود که در نهایت تیم شهرداری ارومیه 15 بر 12 پیکان تهران را مغلوب خود ساخت.
در دور رفت این رقابت ها دیدار تیم شهرداری ارومیه با پیکان تهران ناتمام مانده بود که این بازی با رای کمیته انضباطی به سود تیم پیکان رقم خورده است.
تیم شهرداری ارومیه در دیدار بعدی خود در روز یکشنبه هفته بعد، 15 بهمن سال جاری با سایپا دیدار می کند.
تیم شهرداری ارومیه در دیدارهای پیشین خود از تیم های ایرانیان گنبد، شمس، بانک سرمایه تهران، کاله آمل، شهرداری تبریز، شمس، رعد پدافند کاشان، خاتم اردکان بانک سرمایه، شهرداری تبریز و شهرداری ورامین شکست خورده و تیم های سارویه ساری، رعد پدافند کاشان، خاتم اردکان یزد، هاوش گنبد کاووس و سارویه 21 را شکست داده است.
نتیجه دیدار تیم شهرداری ارومیه با پیکان تهران و سایپا نیز با رای کمیته انضباطی به سود تیم های پیکان و ساپیا رقم خورده است.
تیم والیبال شهرداری ارومیه در آخرین رده بندی دور برگشت بازی ها با 20 امتیاز در رده دهم قرار دارد.
8135/ 3072
** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.